Jumaat, 11 Mac 2011

~~Wellness terBaeK (^_^)~~

~~1o-3-2o11~~
~~8.oo-11.oo Malam~~
~~Pusat Sukan~~







~~Salam~~ aku pergi dengan akmal ke pusat sukan~~ jalan kaki jerw sebab dekat~~ dah sampai kami pergi daftar diri kat meja pendafaran~~ pastu aku dapat r0ti, air b0t0l, dan pin butt0n ade n0mb0r bertuah 066 kat belakang nyeer~~ lepas tu aku pergi kat kawan-kawan ku yang lain~~ kami semua dari sem 2 dipl0me pengajian sukan pergi kerana disuruh 0leh En.Wan~~ kami pakai baju baru~~ baju 0utdo0r recreati0n punyer~~ bier nampak seragam dan cantek~~ hahaha~~ (^_^)~~ warna 0ren sume~~ aku datang kat situ p0n tak taw pr0gram nie untuk ape~~ tapi aku dapat rasa pr0gram nie macam best jerw~~ meriah bet0l lak tu~~ ade muzik kuat-kuat lak tu~~ hahaha~~ sebel0m kami sume nak masuk~~ afiq panggil kami~~ kelas aku jerw~~ die nak bagi taw bahawa es0k kelas En.Nago0r dibatalkan~~ WAHAHAHAHA~~ (^_^)~~ sero0no0k beto0l kami sebab kelas-kelas lain p0n dibatalkan gak~~ haha~~ memang tido0 lambat la~~ nasib memang baek lar~~ (^_^)~~ BEST~~ lepas tu kami p0n masuk dalam~~ aku bersama-sama rakan-rakanku berkumpul~~ wat ramai~~ lepas tu timbalan dekan p0n merasmikan pr0gram pada malam tersebut~~ dah dirasmikan oleh timbalan dekan~~ pr0gram p0n bermule~~ pr0gram nyer kami wat senaman~~ tapi ade gak menari-nari~~ hahaha~~ tu yang best tu~~ malam tu berpeluh gila lak aku menari~~ hahaha~~ (^_^)~~ dah habes pr0gram aku dengan dak-dak nyer pergi makan kat kedai barra~~ masa nak alek dari makan naseb baek dapat lepas dari pak guard~~ pak guard kasi jalan sebab bel0m pukul 11 lagi~~ naseb baek~~ (^_^)~~ kenyang gila mamak !!! ~~ (^_^)~~ tq pak guard!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan