Jumaat, 11 Mac 2011

~~kOnvOi K0leJ PERINDU (^_^)~~

~~1o-3-2O11 dan 11-3-2O11~~
~~5.3o petang - 7.oo petang~~
~~UITM Shah Alam~~

























~~Salam~~ K0nv0i K0LEJ PERINDU ~~ Pada hari pertame dan kedue~~ aku bersama-sama kawan-kawanku pergi ke dataran PERINDU dulu dengan naik m0t0rsikal masing-masing~~ bile sume dah panaskan enjin m0t0rsikal masing-masing~~ kami semua p0n memulakan k0nv0i kami~~ kami pusing satu UITM~~ kami juga kena edarkan risalah-risalah Festival nasyid yang dianjurkan 0leh JPK k0lej PERINDU~~ kami pergi k0lej mawar, Dataran Cendekia, k0lej ser0ja dan k0lej melati~~ dah habes edarkan risalah-risalah kami p0n alek ke k0lej perindu~~ kami dapat kup0n dan minuman air s0ya percume~~ (^_^)~~ hari pertame lagi best k0t~~ sebab banyak yang ik0t k0nv0i~~ hari kedua cikit jerw~~ tak best sangat lar~~

~~12-3-2011~~
~~7.oo petang - 11.oo malam~~
~~UITM Shah Alam~~






~~Hari ketiga~~ aku keluar awal sebab nak pergi isi minyak dulu~~ minyak habes pasal k0nv0i lar~~ (=_=)~~ lepas tu aku pergi alek ke k0lej perindu~~ dah sampai aku beli c0uld 9 untuk isi perut~~ b0san menunggu aku letak m0t0r aku kat dataran PERINDU pergi alek ke bilikku untuk mandi dan s0lat maghrib~~ dah siap~~ aku pergi alek ke dataran k0lej perindu~~ aku datang-datang mereka bel0m siap lagi~~ ado0y lambat bet0l lar~~ (=_=)~~ baring jap kat situ~~ b0san menunggu~~ pastu abang perindu tu panggil kami untuk tulis nama, amek kup0n dan air s0ya~~ kami dah wat tu kami p0n naek m0t0r masing-masing~~ beratur dua-dua belakang m0t0r besar~~ lepas tu kami p0n beredar dari situ~~ pergi amek sape entah lar~~ 0rang besar k0t~~ dah amek kat depan perpustakaan UITM 2~~ kami p0n beredar dari situ~~ pusing-pusing satu UITM~~ lepas tu kami p0n pergi ke Dewan Agung Tuanku Canselor~~ dah sampai situ kami p0n letak m0t0r~~ kami masuk dalam~~ pastu keluar alek sebab kami nak naek tingkat 2~~ dah naek kami p0n duduk~~ kami p0n tunggu sampai habes~~ dah habes kami p0n keluar amek kup0n~~ aku alek ke k0lej perindu~~ aku keluar jap dengan aizat pergi makan kat hakim~~ dak-dak lain p0n ik0t same gak tapi mereka 0vernight~~ sebab nak teng0k arsenal lawan MU~~ malas lar nak 0vernight~~ aku amek nasi dengan ayam jerw~~ nasi cikit gile~~ pastu tambah nasi cikit~~ kena RM 5.oo~~ bapak mahal~~ air k0s0ng 2o sen~~ berkira sio0t~~ lebih baek aku pergi barra~~ (=_=)~~ lepas tu aku naek tingkat 2~~ tiba-tiba lak ade p0ndan~~ sial lar~~ (=_=)~~ p0ndan tu pandang-pandang aku dengan dak-dak lain~~ geli la sial~~ (=_=)~~ sakit mataku~~ k0yak hatiku~~ rasa nak sepak terajang jerw~~ (>_<)~ tiba-tiba lak p0ndan-p0ndan tu nak bagi kek kat kite0rang~~ werrkkk~~ tak hingin lansung lar~~ geli sio0t~~ lepas tu p0ndan-p0dan tu bla~~ gila~~ dunia memang makin dekat kiamat lak~~ sab0 jer la~~ (=_=)~~ dah habes makan~~ aku dengan aizat p0n alek ke k0lej PERINDU~~ lepas tu aku tg0k m0vie kat lapt0p aizat~~ aku tak tid0~~ aku berjaya layan 4 m0vie lak~~ hahaha~~ (^_^)~~ sampai 8.oo pagi~~ lepas tu aku tido0~~ ting t0ng~~ (x_x)~~ ZZzzzZZzzzZZzzZZZzzZ~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan