Selasa, 29 Mac 2011

~~Pasal Aiskrim~~

~~SALAM~~



~~Di Fakulti Sains Sukan dan Rekreasi~~
~~Selepas berakhir kelas BEL 26o~~ aku p0n turun ke bawah untuk alek ke k0lej Perindu~~ di tempat parking ade banyak khemah~~ disitu macam ade permainan~~ pastu aku nak gi teng0k ape bende tu~~ ade 0rang jual aiskrim p0n ade~~ tiba-tiba din b0ley minta kat Madam Usdi belanje aiskrim~~ Madam Usdi amat pemurah hati~ die belanje kami makan aiskrin berharga RM 2.oo~~ ade 7 0rang~~ aku, azwar, izzudin, awie, nazrul, kak shu dan ain~~ aku ucap terima kasih kepada Madam Usdi~~ (^_^)~~ aku amik aiskrim c0kelat~~ c0kelat adalah kegemaranku~~ lepas tu kami makan aiskrim~~ sedap gila aku makan~~ sebab dah lama tak makan aiskrim c0kelat~~ lame gile lar~~ aku yang pertama habes makan aiskrim c0kelat~~ hahaha~~ dah habes aku p0n main permainan~~ permaianan yang kena l0mpat sampai kat ade tande Drumstick~~ kena sentuh 2 kali kat situ~~ ada 3 percubaan jer~~ aku risau gak sebab tak pernah wat bende nie~~ takpe lar~~ janji aku gembira dan enj0y bersama-sama kawanku~~ hahaha~~ (^_^)~~ aku lari kuat-kuat hati~~ sampai p0n~~ hahaha~~ terbaek~~ kali kedua p0n sampai gak~~ hahaha~~ gembira aku~~ hahahaha~~ (^_^)~~ pastu main kat dalam ape entah lar~~ dalam bekas kaca~~ kena kumpul kertas yang ade lambang Drumstick~~ tak leh amek kertas yang ade lambang din0s0ur~~ banyak gak aku dapat~~ hehe~~ aku dapat hadiah~~ yeaahhh~~ (^_^)~~ lepas tu awie lak~~ tetapi die tak berjaya~~ lepas tu nazrul lak diikuti dengan azwar dan din~~ yang nie sume berjaya~~ lepas tu amik hadiah~~ din cube game ape entah~~ menang dapat aiskrim percume~~ masa nak alek b0ley lak kunci m0t0r nazrul hilang~~ azwar t0l0ng cari kan~~ aku tunggu jap~~ tetapi mereka tidak jumpe~~ pastu aku dengan azwar makan kat mawar~~ pastu alek ke k0lej Perindu dan masuk ke bilikku dan tid0~~








Tiada ulasan:

Catat Ulasan