Khamis, 10 Mac 2011

~~Abseiling kali pertame(^_^)~~













~~1o-3-2o11~~
~~6.00 pagi - 2.oo petang~~
~~Fakulti Kejuruteraan~~
~~Salam~~ Aku bango0n awal pagi pada pukul 6.oo pagi sebab wan telef0n aku~~ aku bang0l awal kerana pada hari nie kami akan wat aktiviti abseiling~~ dah terbango0n aku terus gi mandi~~ dah mandi aku terus gi kemaskan diriku~~ sarapan dulu~~ lepas tu aku dengan dak-dak nyeer gi bukit belakang k0lam renang~~ dah sampai di situ aku teng0k dak perempuan dah sampai dulu dah~~ di situ aku dengan dak-dak lelaki pergi turun balek kat k0lam renang~~ nak parking m0t0r lak~~ lepas tu kami berjalan kaki naek ke atas alek~~ kami lepak jap kat situ~~ tiba-tiba din datang kata kat kami yang abseiling tukar tempat sebab En.Hisyam ade~~ alamak~~ (0_0)~~ risau lak aku~~ kena tukar kat fakulti ~~ hahaha~~ h0rm0n adreanelin aku dah naek cikit dah~~ cuak lak aku~~ dah tu aku p0n turun bawah alek ambek m0t0r gi falkulti~~ k0nv0i gi fakulti elektrik~~ apabila sampai kami p0n letak m0t0r~~ pastu kami p0n pergi masuk~~ kami naek lif ke tingkat 11~~ dah sampai~~ kami letak dan susun barang-barang~~ En.Hisyam ajar cara-cara pengunaan nyeer kepada kami~~ awie jadi m0del~~ kami p0n pakai dan cube praktikkan~~ bile kami dah sedia~~ s0rang-s0rang akan turun~~ cuak lak aku bile aku teng0k bawah~~ haha~~ apabile tiba giliran aku jerw~~ takut dan cuak gila aku dibuat nyeer~~ haha~~ bile di0rang suruh aku wat bentuk L~~ aku makin cuak~~ haha~~ aku wat jer lar~~ berjaya~~ lepas tu aku cube turun bawah~~ hahaha~~ best lak~~ mel0mpat-l0mpat aku~~ ade satu kali tu aku tendang dinding kuat-kuat aku tak dapat kawal gerakan~~ pastu terlanggar dinding kuat-kuat~~ ado0y sakit~~ (X_x)~~ pastu aku dah sampai bawah~~ hahaha~~ berjaya~~ bile sampai bawah jer bersyukur aku~~ haha~~ pastu penat lak wat bende nie~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan