Khamis, 3 Mac 2011

~~Lemak Manis (^_^) ~~

~~4/2/2o11~~
~~Waktu Malam buta~~
~~Tasik Chender0h~~
~~Salam kepade sume yang membace~~ (^_^)~~ Sem0ge terhibur~~ kal0 tak terhibur~~ sem0ge senyum~~ hahaha~~(^_^)~~ sambungan daripada citer dahulu~~ cer cite cer cite~~ citenyer pada malam itu aku dengar-dengar malam nie memang kami tidak b0leh tido0~~ aku rasa risau gak ape bende yang akan kami wat pada malam itu~~ pada mule-mule nyeer kami berkumpul di khemah pusat untuk p0st m0rtem~~ selepas habes p0st m0rtem kami bergerak keluar dari tapak kem pergi ke atas bukit~~ malam buta~~ memang gelap bet0l~~ memang tak nampak apa-apa~~ sejuk betul malam tu~~ tapi yang tak wat b0san nyeer permandangan ke atas langit nampak bintang-bintang~~ memang cantik sekali~~ (^_^)~~ jauh bet0l kami kena berjalan~~ nak pergi mana nie dalam hatiku~~ dah sampai di suatu tempat yang lapang~~ kami berkumpul mengikut gunung-gunung masing-masing dalam setiap tasik~~ pastu kami duduk dekat satu tempat yang lapang~~ sejuk sangat~~ angin kuat bet0l la~~ naseb baek aku pakai baju sejuk aku~~ tapi aku bagi ayai pakai sebab die tak sihat~~ demam k0t~~ haha~~ baek kan aku~~ p0y0 lak~~ (^_^)~~ hehe~~ disitu kami tak wat ape-ape kat situ~~ hanya lepak-lepak jerw~~ teng0k bintang gak~~ SER0N0K~~ (^_^)~~ walaup0n sejuk tapi kami memang ser0n0k~~ entahlah kenapa ser0n0k~~ pastu kami kena turun balek dari situ~~ dah sampai kat tapak perkhemahan~~ kami berkumpul kat padang situ mengikut gunung masing-masing~~ kat situ aku memang dah tak tahan sej0k dah~~ aku mintak balek baju sejukku~~ perrrhhh... sedap gila~~ selepas sahaja aku pakai baju sejukku~~ aku tertido0r tanpa disedari~~ memang nyenyak lak aku tido0~~ ZZZZzzZZZZzZZ~~ yang aku pelik nyeerr aku tid0 dalam keadaan duduk~~ nie kali kedua k0t aku tertido0 dalam keadaan duduk~~ kal0 k0rang masih ingat dulu aku ade cerita yang aku tertido0r masa nak pergi wat aktiviti surviv0l~~ hehe~~ (^_^)~~ sedap bet0l tido0~~ memang tido0 mati la~~ tiba-tiba aku dibango0nkan 0leh ayai~~ aku pelik kenapa mereka sume berlari-lari~~ keadaan aku pada masa itu sedang mamai~~ aku tidak dapat nak pastikan ape yang sedang berlaku pada masa itu~~ mengapa mereka sume berlari-lari~~ laju lak tu mereka berlari~~ dah la aku tengah mamai nie~~ (=_=)~~ tiba-tiba aku nampak ayai~~ die panggil aku~~ aku ikutlah die~~ tapi aku tengah mamai lak~~ bile aku pergi kat die TIBA-TIBA aku terlupe aku kena ikut die~~ pelik tak~~ hahaha~~ aku gelak sendiri~~ (=_=)~~ memang pelik sangat bagi aku~~ aku rase nie sebab tido0 yang tak cukuplah nie~~ (=_=)~~ aku p0n merayau-rayau tanpa haluan yang bet0l~~ aku begitu pelik mengapa mereka nie berlari-lari pastu pergi periksa kat satu-satu tempat~~ kecemasan kew~~ ape kebende malam buta nie lari-lari pastu periksa tempat-tempat~~ (=_=)~~ aku amat pelik~~ lagi pelik bila aku teng0k buluh yang jadi tempat letak kas0t patah~~ pahal lak nie~~ bergad0h kew~~ pastu asal lampu-lampu tak buka~~ gila ape~~ (=_=)~~ jadi aku ik0tlah gunung belat0k~~ teng0k ape bende di0rang wat~~ aku teng0k-teng0k ade satu kertas~~ periksa bet0l-bet0l ade pantun lak~~ aku pelik~~ (=_=)~~ disitu aku dapat rasakan sesuatu~~ aku rasa macam aktiviti expl0race la~~ jadi tanpa membuang masa aku p0n cari kawan-kawanku~~ naseb baek jumpe kat khemah pusat~~ gunung aku tengah periksa kat khemah pusat~~ cari ape entah~~ kat situ baru aku taw gunung aku kena bergabung dengan gunung kinabalu~~ masa tu kumpulan kami dah sampai ke chekcp0int ke 3 dah~~ apa lah naseb aku~~ TT__TT~~ dah terlepas nak wat cam mana lagi kan~~ aku memang suke aktiviti nie~~ tetapi yang pelik nyeer malam buta lak~~ hahaha~~ (^_^)~~ memang aku tak pernah wat dalam hid0pku~~ memang betul la dak-dak nyeer citer malam nie takkan tido0 sampai es0k pagi~~ di kertas itu tertulis dalam bahasa melayu~~ ade pantun tertulis disitu~~ pantun nyeer lupe lak~~ hahaha~~ (^_^)~~ carilah klue pekebende tu~~ cari kat khemah pusat, dapur, dan tempat-tempat lain~~ tetapi usaha-usaha kami tidak membuahkan sebarang hasil yang berpatutan~~ TT__TT~~ mati akal kami dibuat nyeer~~ dah la fasi-fasi berkumpul kat khemah pusat pastu nyanyi lagu HEY LEMAK MANIS ALA AMBOI-AMBOI~~ pelik bet0l aku teng0k~~ tak faham ape di0rang wat~~ (=_=)~~ dah la ade dua lampu suluh jerw yang fasi-fasi bagi kat kami~~ TT__TT~~ sedih betul la~~ pastu lampu-lampu tak dibuka nyeer~~ huhuhu~~ TT__TT~~ tiba-tiba aku nampak ade satu kumpulan tu bising-bising memekak mekak~~ pelik lak aku~~ (=_=)~~ mengape yer dalam fikiranku~~ rupe-rupe nyeer mereka telah jumpe satu manusia yang berpakaian pelik tengah duduk kat rumah rehat~~ amat-amat pelik bagi semua dak-dak sp0rtrec yang teng0k~~ mungkin sume manusia di muka bumi ini akan pelik melihat manusia yang berpakaian pelik itu~~ dak-dak perempuan lagi la terkejut~~ mule-mule terkej0tlah gak aku teng0k bende tu~~ hahaha~~ (^_^)~~ aku teng0k dak-dak kumpulan tu bertanye s0alan-s0alan dekat manusia yang berpakaian pelik itu~~ (=_=)~~ 0wh... baru aku paham~~ kali nie kami kena cari manusia-manusia yang berpakaian pelik~~ cari punyer cari~~ dah dapat kat khemah pusat~~ kami wat pantun untuk tanye s0alan-s0alan kepada manusia itu~~ pastu siape entah yang kena dengar manusia tu berbisik~~ manusia tu bisik kat dak tu suruh kami cakap perlahan-perlahanlah~~ (=_=)~~ jadi kami p0n ulang alek pant0n kami dengan suara yang perlahan-lahanlah~~ pastu dak yang tadi tu dengar alek manusia tu berbisik lagi~~ pastu dak tu panggil b0b sebab bukan dak tu yang jadi ketua~~ manusia tu marah b0b sebab die yang jadi ketua kena dengar bisik manusia tu bukan dak-dak lain~~ jadi kami tak dapat klue nyeer~~ TT__TT~~ sedih bet0l la~~ dah tu kami cari manusia yang lain lagi~~ kali nie kami jumpe kat tempat makan pensyarah-pensyarah~~ manusia yang kali nie berbaring kat atas kerusi~~ suasana nyeer amat seram~~ ceh.. mana ade seram~~ pada mule-mule kami bagi ASSALAMUALAIKUM kepada manusia itu~~ mule-mule die tidak layan~~ kami bagi lagi~~ tiba-tiba die bango0n cepat pastu die baring alek~~ ado0y~~ (=_=)~~ macam-macam ragam manusia kat dunia ini~~ takpe kami bersabar~~ lepas tu kami bagi lagi~~ die jawab lak WAALAIKUMSALAM~~ pastu kami bertanyelah s0alan-s0alan kepada die~~ masa die nak menjawab lak~~ die cepat-cepat tarik baju lah~~ terkej0t kami~~ lagi-lagi lah~~ lah nak tarik alek baju die~~ hahaha~~ (^_^)~~ kesian lah~~ haha~~ pastu kami suruh lah diam bagi manusia tu tarik baju lah~~ hahaha~~ (^_^)~~ kesian lah~~ pastu manusia tu tarik-tarik baju lah~~ naseb baek tak k0yak~~ kuatlak tu manusia tu tarik baju lah~~ apabile muke manusia tu sampai kat muke lah~~ manusia tu berbisik kat telinga lah~~ tahan gelak kami~~ (^_^)~~ muke lah dah cuak dah~~ bagi aku kiranyeer manusia yang kali nie cacat kakilah~~ (=_=)~~ manusia yang jadi misteri itu bagi jawapan-jawapan nyeer kepada lah bersame-same dengan satu radi0 dan satu kaset~~ manusia tu suruh kami dengar kaset tu~~ kami p0n cakap terima kasih kepada manusia tu~~ dah tu kami p0n beredar jauh-jauh dari tempat tu dan khemah pusat sebab b0ley dengar fasi-fasi nyanyi lagu HEY LEMAK MANIS ALA AMBOI-AMBOI~~ bukan maen suke lagi fasi-fasi tu nyanyi kuat-kuat~~ tak sakit tekak kew~~ (=_=)~~ kami dengar RADI0 tu kat hampir-hampir belakang khemah perempuan~~ dengar kuat-kuat lar~~ bile aku dengar asal seram lak~~ dak-dak lain p0n same seram gak~~ suara 0rang tue bersuara~~ dah la suara tu kami susah nak paham~~ pekebende la 0rang tue tu cakap kat dalam kaset tu~~ kami p0n makin pelik~~ jadi kami amek kertas dan pen untuk tulis ape 0rang tue tu cakap~~ sebab banyak sangat 0rang tue tu cakap~~ satu habuk p0n kami tak paham~~ tiba-tiba ade 2 fasi datang kat kami~~ fasi tanye kat kami dah dapat ke bel0m klue nyeer~~ kami kata bel0m dapat lagi~~ tiba-tiba lak fasi cakap tempat yang menarik perhatian~~ fasi-fasi bagi klue~~ (^_^)~~ kat dalam kaset tu p0n ade 0rang tue tu cakap tempat yang menarik perhatian~~ sume dah mule pikir~~ pikir punyer pikir~~ kat tempat nyanyi lagu HEY LEMAK MANIS ALA AMBOI-AMBOI... SANTAN KELAPA ALA AMB0I-AMBOI... KU PANDANGLAH MANIS ALA AMBOI-AMBOI... ANAK SIAPE... ANAK SIAPE ANAK SIAPE... 0leh fasi-fasi~~ tempat tu jadi perhatian kerana lami tak paham lansung ape bende fasi-fasi tengah wat~~ pelik gak~~ jadi kami p0n pergi ke situ cepat-cepat~~ semangat bet0l kami~~ datang-datang jerw fasi suluh lampu kat kami~~ asal lak fasi nie suluh lampu lak nie~~ silau la dalam hatiku~~ pastu fasi-fasi pandang kami sambil nyanyi lagu HEY LEMAK MANIS ALA AMBOI-AMBOI... SANTAN KELAPA ALA AMB0I-AMBOI... KU PANDANGLAH MANIS ALA AMBOI-AMBOI... ANAK SIAPE... ANAK SIAPE ANAK SIAPE...~~ pasttu fasi-fasi diam dan teng0k kami~~ kami pelik~~ pastu fasi-fasi nyanyi alek lagu HEY LEMAK MANIS ALA AMBOI-AMBOI... SANTAN KELAPA ALA AMB0I-AMBOI... KU PANDANGLAH MANIS ALA AMBOI-AMBOI... ANAK SIAPE... ANAK SIAPE ANAK SIAPE... kuat-kuat kat kami~~ 0wh... baru kami taw yang kami kena balas pantun dan teka sape anak siape yang dimaksudkan di dalam khemah pusat itu~~ siape yer~~ haha~~ (^_^)~~ pada mule-mule nyeer hanye kumpulan kami sahaja yang lawan pantun dengan fasi-fasi tu~~ banyak lak fasi-fasi kat situ~~ lampu tak pasang pakai lampu suluh jerw~~ pastu pakai b0tol yang k0song untuk ketuk-ketuk wat mel0di irama sambil nyanyi lagu HEY LEMAK MANIS ALA AMBOI-AMBOI... SANTAN KELAPA ALA AMB0I-AMBOI... KU PANDANGLAH MANIS ALA AMBOI-AMBOI... ANAK SIAPE... ANAK SIAPE ANAK SIAPE...~~ hahaha~~ memang jadi tumpuan lak kumpulan kami~~ (^_^)~~ hahaha~~ teah yang jadi ketua kumpulan kami~~ die wat pantun pastu kami sume cakap sama-sama dengan kuat-kuat~~ hahaha~~ sakit tekak kami dibuat nyeer~~ tetapi makin lama makin banyak kumpulan-kumpulan lain datang lawan fasi-fasi~~ alamak nie tak ley jadi nie sebab kumpulan lain dari tadi teng0k kami lawan pantun dengan fasi-fasi~~ pastu kumpulan-kumpulan lain dah taw nama-nama fasi yang kami dah sebut tadi~~ banyaklak kami dah sebut nama-nama fasi kat situ~~ jadi peluang untuk kami menang semakin sukar~~ tetapi teah kuat berusaha wat pantun-pantun untuk teka anak siape lah yang dimaksudkan nyeer~~ hahaha~~ (^_^)~~ malam tu memang MENYERONOKKAN sebab kami semua kena teka anak siape~~ satu-satu kumpulan fasi telah bagi peluang~~ fasi-fasi akan suluh lampu kat setiap kumpulan kal0 dah sediakan pantun~~ semua kumpulan kena balas alek pantun tu~~ Yess... (^_^)~~ akhinyer kumpulan kami dapat meneka fasi yang bet0l~~ berjaya gak~~ hahaha~~ (^_^)~~ fasi tersebut adalah En.n0rfarhana~~ menjerit dan mel0mpat kami kegembiraan~~ hahaha~~ (^_^)~~ time kasih kepade teah kerana berusaha kuat-kuat wat pantun banyak-banyak~~ hahaha~~ mesti pecah kepala kan~~ (^_^)~~ lepas En.Norfarhana panggil kami untuk bagi klue seterus nyeer~~ kami p0n dapat beberape kertas kecik~~ En.Norfarhana bagi semangat kat kami supaya kami berjaya dapat n0mb0r satu~~ kami p0n semangatlah~~ hahaha~~ (^_^)~~ kami p0n periksa kertas-kertas itu~~ kertas tu tulis kami kena cari klue seterus nyeer kat tempat-tempat berikut~~ t0ng sampah, khemah pusat, khemah lelaki, khemah perempuan, khemah tempat letak-letak barang, khemah kecemasan, tandas lelaki, tandas perempuan dan lain-lain tu aku dah terlupe~~ jadi kami p0n bahagikan kumpulan kami kepada beberapa kumpulan kecik~~ pastu kami p0n cari kat tempat-tempat yang ditulis kat kertas itu~~ kami amek masa yang lame gila cari bende itu~~ (=_=)~~ tertekan kami apabila dah ade kumpulan yang dah dapat teka fasi yang bet0l~~ pastu kumpulan tu lak dah jumpe klue tersebut~~ memang tak puas hati bet0l la~~ (>_<)~~ sebab klue kumpulan diorang jumpe kat tempat yang senang nampak kat tempat rumah rehat dan ade lampu kat situ~~ (>_<)~~ geram bet0l~~ jadi kami p0n berkumpul dan periksa alek kat kertas-kertas itu ade ape-ape tak yang kami tak baca lagi~~ bile kami periksa kertas-kertas itu jerw~~ kami nampak setiap kertas-kertas itu ade perbezaan susunan dekat tempat-tempat yang kami perlu dicari~~ semua kertas tu takde tulis tempat dapur p0n~~ jadi kami periksa dekat dalam dapur dan luar dapur~~ akhirnyeer kami jumpe gak klue tersebut di luar dapur~~ gelap gila la~~ (>_<)~~ memang dengan mata kasar manusia memang tak b0ley nampaklah~~ pastu kami p0n periksa sampul surat tersebut~~ sampul surat tersebut bagi k0mpas dan kertas yang ade tulisan darjah dan arah yang kami perlu ikut~~ kami p0n ikut arah anak panah itulah~~ selepas itu kami jumpe lagi satu sampul surat yang bagi satu lagi arah~~ kami p0n ikut arah anak panak itu berpandukan k0mpas yang diberi~~ tiba di satu kawasan kami teng0k kumpulan yang pertama tadi ade tinggal kesan-kesan k0rek tanah~~ jadi kami p0n k0reklah tanah~~ dan akhirnyeer kami jumpa makanan~~ 0wh... baru aku taw yang kami kena cari makanan rupe-rupe nyeer~~ (^_^)~~ hahaha~~ memang lapar lak kami~~ aku rasa aku tak taw pasal makanan tu sebab aku tak sengaje tertido0r k0t mase berkumpul alek kat tempat padang tu k0t~~ (^_^)~~ hehe~~ tak taw ape-ape maklumat p0n k0t~~ kesian aku~~ kal0 tak kesian~~ tak sayang aku la tu...~~ (-.-)~~ hahaha~~ tapi takpe sebab kumpulanku dapat n0 2~~ hahahaha~~ (^_^)~~ time kasih kepada ahli-ahli kumpulanku~~ (^_^)~~ sayang k0wang~~ (^_^)~~

~~Waktu Pagi~~
~~Tasik Chender0h~~
~~kumpulan kami dah dapat makanan dah tetapi masih ade kumpulan-kumpulan lagi yang bel0m dapat makanan tu lagi~~ jadi aktiviti tersebut telah ditangguhkan kerana kami kena sembahyang subuh~~ dah sembahyang subuh kumpulan yang bel0m dapat lagi tu kena cari lagi~~ kesian di0rang~~ jadi aku p0n ade bagi klue-klue kat dak-dak nyeer~~ selepas tu kumpulan kami kekah ramai-ramai makanan tu~~ wo0ho000~~ (^_^)~~ tapi tak kenyang p0n~~ (=__=)~~ per0t kami masih lapar lagi~~ ado0y~~ pastu kami sume p0n pergi berkemas-kemas barang-barang kami untuk bersedia pulang ke UITM Shah Alam~~ dah selesai kemas barang kami~~ kami pergi lak kemas-kemas barang-barang dan peralatan-peralatan UITM~~ kami asing-asingkan barang-barang dan peralatan-peralatan dak jengka dengan dak shah alam~~ semasa kami berkemas barang-barang dan peralatan-peralatan UITM fasi-fasi bagi alek barang-barang yang jadi larangan kepada kami~~ hahaha~~ dapat alek telef0nku,biskut tigerku dan lain-lain~~ (^_^)~~ dah selesai berkemas barang-barang dan peralatan-peralatan UITM kami berkumpul dalam setiap gunung~~ lepas tu kami p0n berjalan kaki pergi alek ke tempat kami turun dari bas~~ tempat tu jauh lak~~ penat gila lak~~ cuaca p0n panas gila lak~~ (X_x)~~ ado0y~~ (>_<)~~ apabila kami dah sampai ke tempat tu bas bel0m sampai lagi~~ kami lepak kejap kat situ~~ ade yang sempat tido0 lagi~~ penat gila kami~~ dah lama tu bas p0n dah sampai~~ yeaahhh...~~ tapi kami belum ley masuk lagi dalam bas tu~~ nape lak nie~~ ado0y~~ lepak gi kat situ~~ dah lame tu barulah ley masuk~~ aku dengan zaharin masuk bas shah putra~~ dah cukup orang dalam bas tu~~ kami p0n bergerak menuju pulang ke UITM Shah Alam~~ hahaha~~ sedap bet0l dapat tido0~~ (^_^)~~ zzZZZzZZzzzZZZzZZZZzzZzZ~~ punyer sedap tido0 lar~~

~~Waktu Tengah hari~~
~~Perhentian Simpang Pulai~~
~~tiba-tiba kami dan sampai ke perhentian simpang pulai~~ zaharin yang kejutkan aku~~ aku masa tu sedang mamai~~ mamai gila lak~~ (=_=)~~ aku ik0t jerw zaharin pergi mana~~ pergi kedai makan~~ selepas tu aku patah alek sendiri pergi naek bas alek~~ aku duduk jap kat dalam tu~~ aku amek masa kejap nak hilang mamai nie~~ (=_=)~~ dah hilang mamai aku teng0k kat luar dak-dak nyeer makan~~ aku p0n turun bawah pastu amek makanan percume dari fasi-fasi~~ kal0 dah lapar makan apa-apa p0n sedap gak kan~~ dah habes makan zaharin ajak aku pergi beli air~~ aku p0n ik0t jerw~~ aku beli ape entah lar aku p0n dah lupe~~ tapi kenyang gila lar~~ (^_^)~~ selepas tu kami p0n bergerak alek ke UITM Shah Alam~~ masa tu aku tak dapat tido0~~ sebab kar0eka lar punyer pasal~~ perrhh... dak-dak nyeer seron0k betul kar0eka~~ lepaskan stress lar tu~~ gilo betul~~ (^_^)~~ aku p0n j0in gak~~ hehe~~ dah tu aku dapat tido0 alek~~ZZzzZzZzZZZzzZzZZZzzzZZ~~ (^_^)~~

~~Waktu Petang~~
~~K0lej Kenange~~
~~tiba-tiba tanpa aku sedari kami dah sampai ke k0lej Kenange~~ sedap betul tido0~~ (^_^)~~ aku p0n turun dari bas tu dan amek alek beg aku~~ dah tu kami p0n turun ke k0lej Kenange~~ letak beg kami kat situ~~ susun el0k-el0k~~ dah tu kami pergi angkat barang-barang kayak~~ selepas tu kami susun el0k-el0k~~ dah tu kami kena kumpul alek kat gelanggang futsal~~ diberi sedikit taklimat~~ ~~selepas diberi sedikit taklimat kami p0n dibenarkan untuk bersihkan diri kami alek kerana malam nie ade majlis penutupan~~ hahaha~~ habes lar aku sebab masa tu aku dah takde baju dengan seluar lagi~~ semua dah k0t0r~~ jadi terpaksalah aku cari sape-sape yang ade baju lebih~~ aku dapat pinjam baju zaharin dengan seluar abbas~~ naseb baek~~ lepas tu aku bersihkan diri dan pakai baju dan seluar tadi~~ (^_^)~~

~~Waktu Malam~~
~~Majlis Penutupan~~
~~UITM Shah Alam~~
~~dah mandi kami p0n berkumpul kat gelanggang tu alek~~ tiba-tiba dira beritahu kami bahawa setiap tasik kena wat pertunjukkan pada malam nie~~ ado0y~~ (O_O)~~ tasik BERA berkumpul dan berbincang-bicang nak wat pe nanti~~ nasib baek lar kami ade banyak idea-idea kritif yang memang pelik dan hebat lar~~ dah habes berbincang kami setuju untuk wat lak0nan, cheer dan nyanyian~~ 3 pertunjukkan tu kami wat~~ (^_^)~~ haha~~ nanti aku citer~~ selepas tu kami berkumpul bawah khemah di gelanggang futsal~~ kami tunggu Dekan datang~~ dah datang kami p0n kena nyanyi lagu UITM dan STANDING IN THE EYES~~ selepas tu majlis penutupan p0n bermule~~ dah habes majlis penutupan kami p0n makan malam~~ sedap~~ ade BBQ lagi tu~~ (^_^)~~ pada malam tu kami semua dari setiap tasik kena wat pertunjukkan~~ alamak~~ (O_0)~~ dah kena wat kew~~ jadi kami p0n pratiskan ape rancangan kami~~ dah praktiskan kami p0n siap sedia nak wat pertunjukkan kami~~ hahaha~~ cam nie citer nyeer~~ mule-mule kami wat lak0nan~~ pada mule-mule nyeer fasi-fasi lako0nan jannah dengan panggil kami kuat-kuat supaya berkumpul depan di0rang~~ tetapi lain lak yang jadi~~ fasi-fasi yang betul lak yang berkumpul depan di0rang~~ laju bet0l~~ (^_^)~~ hahaha~~ alamak kant0i lak kat situ~~ pastu fasi-fasi tu cabut keluar alek~~ jadi kami p0n berkumpul cepat-cepat~~ tetapi masih ade pelajar tak cukup lagi~~ lak0nan aku, b0b, rejab dan aidil jadi pelajar yang datang lambat tu~~ selepas tu kami kena pergi kat depan janna dengan ~~ fasi-fasi lak0nan tu tanye kami nape lambat~~ aku dengan dak-dak nyerr cakap kami kencing~~ pastu fasi-fasi lak0nan tu suruh kami masuk dalam alek~~ fasi-fasi lak0nan tu tanye kami kena wat pertunjukkan sekarang gak~~ kami p0n bersetuju~~ hehe~~ selepas tu aku, rejab dan aidil kena duduk kat tengah-tengah~~ yang lain kumpul sekeliling kami~~ hahaha~~ (^_^)~~ kami wat cara cheer gunung TAMA ABU~~ fuyo0~~ cheer gunung aku tu~~ hehe~~ (^_^)~~ cume kena tukar TAMA ke TASIK dan ABU ke BERA~~ aku, rejab dan aidil cakap BERA... BERA... BERA... bile yang lain dah habe cakap TASIK... TASIK... TASIK...~~ hahaha~~ lawak gile lak~~ (^_^)~~ dah habes cheer kami~~ kami kena nyanyi lagu~~ banyak la gak kami nyanyi lagu tu~~ dah lupe nyanyi ape~~ tapi lagu nyeer memang best lar~~ kami p0n ser0n0k nyanyi lagu tu~~ hahaha~~ dah habes nyanyi kami p0n turun dari pentas~~ hahaha~~ memang lawak habes lar~~ dah habes tu kami p0n kena kemas-kemas kerusi-kerusi dan bersihkan tempat tu dari sampah sarap~~ dah habes berkemas~~ kami p0n kena dalam setiap cawangan untuk ambek kehadiran~~ lepas ambek kehadiran~~ kami p0n b0ley tido0~~ masa nak tido0 kami tido0 kat bawah khemah~~ hahaha~~ aku tid0 dengan gunung aku sebab nanti kami kena sentri~~ ZzzZZzzZZZzzZzZZzzZzZ~~ (=_=)~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan