Rabu, 2 Mac 2011

~~First Aider yang ke2 (^_^) ~~

~~27/2/2o11~ Ahad ~7.oo pagi~~




~~Salam (^_^)~~
~~aku bango0n awal dirumah kerana dikejutkan 0leh ayahku untuk s0lat subuh~~ selepas menunaikan s0lat subuh aku pergi mandi dan kemas-kemas barang-barangku untuk balik ke UITM~~ hahaha~~ (^_^)~~ nie kali pertame aku balik sejak daripade kem 0utdo0r tersebut~~ aku balik pada malam jumaat dan terpaksa balik ke UITM pada hari itu untuk tugassan first aider yang ke 2~~ aku bert0lak kira-kira pukul 7.3o lebih bersama mak~~ sampai di UITM aku p0n masuk bilikku untuk letak barang-barangku~~ dah letak barang aku nak pergi ke pusat sukan sebab dah pukul 8.3o lak~~ aku ingatkan dak-dak nyeer dah sedia nak pergi tetapi tak sedia lagi~~ aku pergi bilik amir dan shah~~ dak-dak nyeer dah mandi tapi amir tido0 balek dan shah b0leh d0wndl0ad ape entah~~ kal0 aku taw aku datang lambat lar~~ dalam pukul 9.oo lebih kami p0n pergi ke pusat sukan untuk menjage sukan futsal wanita~~ tetapi dak-dak perempuan belum sampai lagi~~ shah telef0n d0t~~ die baru bango0n tido0~~ eyra lak kat rumah die di KL~~ begitu lama dak-dak perempuan nak sampai ke situ~~ (>_<)~~ nak markah ke xnak nie~~ akhirnyeer d0t datang jugak~~ tetapi eyra tidak datang sebab die sakit~~ ade satu jer la kes kecemasan yang lain tak lar kecemasan~~ ade satu dak perempuan tu sprains kat kaki kanan die~~ d0t je la yang buat sebab... faham-faham je la~~ (^_^)~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan