Khamis, 10 Mac 2011

~~Sentri(=_=)X(^_^)Kemas Barang-barang ~~

~~Waktu Malam bute~~
~~Pada malam tu lak gunung aku kena jadi sentri lak untuk kali terakhir lak~~ kami jadi sentri yang terakhir sekali~~ dah pukul berape entah kami kejutkan dak-dak nyeer bango0n dari tido0~~ wah... punyer susah bet0l dak-dak nie nak bango0n~~ ade dak yang bango0n pastu tido0 alek~~ (>_<)~~ peerrhhh~~ jadi aku p0n amek telef0nku pastu pasang lagu kuat-kuat~~ hahaha~~ bang0n sume~~ memang best lak aku kejutkan dak-dak nyeer~~ ade yang marah kat aku~~ hahaha~~ aku hanye menjalankan tugas sahaja~~ (^_^)~~ dah tu gunung aku dah habes wat sentri untuk kali terakhir~~

~~Waktu Pagi - Tengah Hari~~
selepas itu kami p0n s0lat subuh~~ dah s0lat kami berkumpul di gelangang futsal untuk sarapan pagi~~ dah selesai bersarapan~~ masa untuk kemas-kemas barang-barang lak~~ kami membahagikan tugas-tugas masing-masing~~ ada yang basuh khemah, basuh PFD, basuh peralatan-peralatan dan lain-lain~~ kumpulan aku lelaki sahaja dari tasik bera basuh kayak~~ dak-dak perempuan basuh PFD~~ Pada pukul 12.oo tengah hari kami baru siap semua~~ dah siap kami bahagikan barang-barang UITM Shah alam dengan barang-barang UITM Jenka~~ lepas tu barang-barang UITM Shah Alam kami simpan ke st0r~~ barang-barang lain kami letak kat dalam bas dan l0ri~~ selepas tu kami semua berkumpul di bawah khemah~~ semua pensyarah dan fasi datang sebab nak berpisah dah~~ TT__TT~~ macam majlis penutupan lak~~ sebelum habes kami semua main tiup wisel~~ hahaha~~ kuat lak~~ sakit telinga~~ dah sakit telinga~~ kami berkumpul dalam cawangan masing-masing~~ UITM Shah Alam ade 2 kelas~~ jadi ade 2 kumpulan lar~~ aku bersama-sama rakan-rakan kelas ku berkumpul dan duduk di suatu tempat~~ lepas tu En.Hisyam datang cakap kat kami~~ lepas tu berita gembira adalah kami diberi 3 minggu cuti kelas~~ (^_^)~~ wo0ho0~~ Best lak~~ pastu En.Hisyam cakap muke kami semua dah macam mapley~~ hahaha~~ (^_^)~~ memang bet0l p0n~~ dah hitam dah semua~~ tak mandi punyer pasal~~ hahaha~~ (^_^)~~ lepas tu kami p0n bersalam-salamman dengan semua pensyarah, fasi dan rakan-rakan dari cawangan lain~~ memang sedih bile nak berpisah tu~~ windu bet0l kat di0rang~~ (^_^)~~ tapi kehidupan perlu diteruskan~~ sem0ge kita semua dapat jumpe kembali dan berjaya di dunia dan akhirat~~ (^_^)~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan