Isnin, 14 Februari 2011

~~Banyak Kerja nak dibuat (>_<)~~

~~Jumaat~~
~~28/1/2011~~





~~Pada Awal Pagi~~
~~K0lej Perindu ke K0lej Kenange~~
~~9.oo pagi - 10.59 pagi~~
~~ZZZZZzzzzz~~sedangku tengah lena tido0~~zzzzzzZZZ~~ tiba-tiba lak aku dikejo0tkan 0leh Akmal~~ die tanya aku pergi tak k0lej kenange~~ hahaha~~ b0leh lak aku tertido0r lena~~ best lak tido0~~ aku terlupe hari tu ade kemas-kemas barang dan angkat barang dari sto0r FSR ke K0lej kenange~~ naseb baek akmal kejutkan aku~~ kalo0 tak lambat la~~ sebenarnyeerr dah lambat p0n~~(^_^)~~ pastu aku pergi bilik ihsan~~ ajak die pergi t0l0ong kat k0lej kenange~~ tapi die b0leh wat lawak lak berlako0n tido0~~ malas la nak layan~~ dengan tak mandi nyeer~~ hanya g0so0k gigi sahaje~~ akmal yang suruh wat cam tu~~ hehe~~ (^_^)~~ aku dengan akmal pergi ke ko0lej kenange~~ mase nak pergi jerw aku dapat mesej dari din~~ die tanye mane kite0rang~~ dan ayat laen-laen tu agak kasar cikit~~ tak leh taip~~ hehe~~ (^^,)~~ sampai jer kat situ aku dengan akmal dapat makanan sarapan yang disediakan 0leh bir0 makanan~~ time kasih~~(^_^)~~ selepas makan~~ aku angkat kayak dari sto0r FSR ke k0lej kenange~~ penat gileerr~~ sakit tanganku~~ bau badan p0n dah bucuk~~ huhuhu~~ tiba-tiba lak mira datang cari aku~~ hehe~~ die tanye aku cam mane dengan duit dah selesai ke dan mana senarai-senarai yang perlu dibuat pada hari tu~~ hehe~~ aku cakap aku tak bawak~~ t0l0ng budak-budak nyeeer wat keje~~ dan tak mandi lagi~~ hahaha~~ mira geli dekat denganku~~ die suruh aku balek pergi mandi dan bawak kertas kerja~~ aku po0n ikut arahan ketuaku~~ :P



~~Waktu Tengah Hari~~
~~K0lej Perindu~~
~~11.oo tengah hari - 12.59 tengah hari~~
~~sudah selesai mandi aku po0n bawak senarai kerja dan senarai nama-nama dak-dak yang dah bayar~~ hehe~~ sempat beli air tin kedegang s0ya yang berharge rm 1 jerw~~ sedap ~~ di k0lej kenange aku po0n jumpe mira dan terus kutip duit dari dak-dak nyeer~~ rm 8 setiap s0wang~~ selesai sudah aku kutip macam ah lo0ng~~(^_^)~~



~Pada Waktu Petang~~
~~K0lej Perindu ke K0lej Kenange~~
~~1.oo petang - 7.oo petang~~
~~pastu aku s0lat jumaat~~ selepas s0lat jumaat kemas barang-barangku~~ antarenyeer~~ pakaianku, kasutku, wiselku, t0piku, bukuku, lampu suluhku, mata kailku, tali tansiku, begku~~ sebab kene kumpul kat ko0lej kenange sebelo0m pukul 3.oo petang kerana QUARANTINE lak~~ TT__TT~~ tiba-tiba lak mira bo0leh telefo0nku~~ die kate nak kemas barang die kat k0lej mawar~~ mase tu die tengah jage barang-barang kat ko0lej kenange~~ bile dah siap kemas barang aku pergi ke ko0lej kenange~~ jumpe mira dengan wan~~ aku s0wang jer kat situ~~ lain bel0m sampai lagi~~ mira dengan wan p0n balik ke k0lej mereka~~ lame la gak aku duduk kat situ~~ s0wang-s0wang dak-dak nyeer sampai~~ pastu aku dapat panggilan daripada pakciku~~ die kata die sudah sampai kat pintu masuk seksyen 2~~ aku dengan amir p0n pergi ke pintu UITM seksyen 2 dengan menaeki m0t0rsikal amir~~ aku dengan amir tunjuk arah jalan pergi ke k0lej kenange kat pakcikku~~ selepas itu semua barang-barang angkat masuk dalam l0ri~~ pastu amir ajak aku pergi ke seksyen 7 nak beli barang~~ die suruh pakai duit aku dulu~~ tak pe la~~ pakai la~~ =_="~~ beli ape tah aku p0n da lupe tapi berharga rm 25~~ TT__TT~~ terbang duitku~~ pastu balek~~ mase balek tu aku tengo0k lo0ri tu tak muat lak dengan kayak-kayak nyeerr~~ tidaakkkkKKKK~~ mengape ini sume harus berlaku~~ terkejut aku~~ (o_0)~~ pening kepaleku nak pikir cara-cara nak selesaikan masalah tu~~ lame la gak pikir bende tu~~ TT__TT ~~tiba-tiba ade se0rang kakak fasi tu bagi tau kat fareed cakap bawak kayak d0uble 20 jerw~~ kal0 muat lagi bawak kayak single 1 jerw~~ yeeaaahhhooo0000~~~ naseb baek~~ perhh~~lega hatiku mendengar ayat-ayat tu~~(^_^)~~





~~Pada Waktu Malam~~
~~K0lej Kenange~~
~~8.oo malam - 11.oo malam~~
~~sebel0om azan magrib aku pergi s0lat dulu kat surau dengan azam dan sahar~~sampai azan magrib gak kite0rang kemas barang-barang tu~~ letih gileerrr~~ pastu aku rehat jap kat surau tu dengan adam sebab nak azan magrib~~ dah s0lat dan rehat kite0rang keluar~~ teng0k-teng0k dak-dak jenka dan shahputra sudah sampai~~ aku p0n bergegas turun~~ sampai kat situ aku amek nametagku dari janna~~ pastu berkumpul dekat gelanggang futsal kat k0lej kenange~~ majlis perasmian po0n bermula~~ hahaha~~ zurina jadi pengacara majlis~~ lawak pulak~~ die ade wat hal cikit mase tu~~ pastu makanan belo0m sampai lagi~~ tunggu la lame cikit~~ mase makanan dah sampai aku po0n makan la~~ nasi ayam~~~ sedap~~ pastu kene berkumpul dalam kumpulan gunung~~ haha~~ nama gunungku adalah adalah GUNUNG TAMA ABU~~ menjerit aku panggil TAMA ABU~~ aku, ZAHARIN dengan IEJA dari UITM SHAH ALAM cari budak-budak TAMA ABU~~ mule-mule jumpe budak UITM JENGKA~~ ada 5 budak~~ TOPEK, BOB, AYAI, TEAH, FATEAH~~ pastu aku cari dak SHAH PUTRA~~ terjumpe~~ s0wang jer~~ NIK~~ pastu kami tunggu budak INSTEDT~~ sambil menunggu budak INSTEDT kami berkenalan~~ tiba-tiba dak INSTEDT dah sampai~~ LAH dengan MARYA~~ ade 225 pelajar SR113 yang berada disitu~~ huhu~~ banyak tu~~ 0k~~ mse nak tido0 lak~~ memang tak selesa betul~~ TT__TT mule-mule nak tido0 tapi tak jadi sebab kat situ asrama perempuan~~ ado0y~~ jadi kene pindah kat dalam kelas~~ best~~ ade airco0n lak tu~~ pastu aku baru nak mandi~~ huhu~~ lepas aku habes mandi jer kene pindah balek kat luar~~ tido0 kat gelanggang futsal~~ tiba-tiba lak hujan~~ ado0y~~ pindah lagi~~ TT__TT~~ kali ni kat tepi ape tah~~ tak leh tido0~~ nyamo0k banyak gila~~ aku b0san gila~~ makan biskut tiger~~ tiba-tiba terlelap~~ ~~ZZZZzzzzzzzZZZZzzzzzZZZzzzZZZzzzzZZZzzz~~~~~(X_x)~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan