Isnin, 14 Februari 2011

~~Nak kena uruskan Lo0ri lak (>_<)~~

~~Khamis~~
~~27/1/2011~~

~~Pada Awal Pagi~~
~~Seksyen 2~~
~~Salam~~(^_^)~~ aku bango0n awal pagi untuk berjumpa en.Aziz~~ pakcikku~~ Pada pukul 7.3o aku bert0lak dengan m0to0rku n0uv0 skuter 135cc yang berharga RM7ooo~~ pergi ke seksyen 2 untuk tengo0k lori yang mungkin akan disewa~~ En.Aziz menjelaskan bahawa yang ni berat 5 tan, panjang 17 kaki, lebar 8 kaki dan tinggi 7.5 kaki sekali dengan bumbung berharga rm9o0~~kalo0 yang berat 3 tan punyeer, panjang 14, lebar 6.5 kaki, tinggi 6 kaki dengan bumbung berharga rm75o~~ Selepas berpuas hati aku teng0k l0ri tu~~ aku rase nak balek~~ tetapi amir telef0nku sekejap lagi die sampai~~ takpe la aku tunggu die~~ amir sampai~~ die tg0k dan tanye s0alan kat pakcikku~~ s0alan yang same yang aku tnye~~ haha~~ sudah habis membuang masa tg0k l0ri~~ kami p0n pulang ke UITM~~aku lak ade kelas~~ nganto0k la aku nanti~~ ZZZZZZzzzzzzzzzz ~~hehe~~(^_^)~~

~~Waktu Petang
~~Fakulti Sains Sukan~~
~~selepas itu kelas bermula seperti biase sebagai se0rang pelajar UITM~~ pastu aku jumpe mira~~ cakap kat die ade pembetulan maklumat pasal bayaran~~ mase lo0ri tu pergi tak payah bayar~~ mase lo0ri tu nak balek~~ kena bayar rm9oo~~ pastu mase kite nak balek~~ lo0ri tu sampai kat tasik Chenderoh tak payah bayar~~ mase dah sampai kat UITM Shah Alam baru kene bayar rm9oo~~ semua harga rm18oo~~ W0w~~ banyak tu~~ mana nak dapat duit tu~~ (O_o)~~

~~Waktu Malam~~
~~K0lej Kenange~~
~~Pada malam tu aku t0l0ng tandakan barang-barang UITM Shah Alam~~ Pada malam itu gak aku berbincang dengan mira dan amir untuk memastikan adakah l0ri itu akan disewa~~ setelah selesai perbincangan kami~~ keputusan nyerr~~ yeeee l0ri 5 tan tu akan disewa~~ Pada malam tu gugak aku telah jadi bendahari secara terpaksa~~ kene kutip rm 8 setiap budak kelasku~~tetiba lak din b0ley telef0nku cakap die tertinggal baju melayu die~~ kene bawak la letak kat dalam almariku~~ pastu jumpe keluargaku yang tercinta~~ amek pakaianku dan barang-barangku yang laen~~ sebelum aku nak tid0~~ 0n9 facebo0k dulu bagi mesej kat kawanku bayar rm 8 kat aku~~ dan hantar pesanan ringkas kepada rakan-rakanku bayar rm 8 kat aku~~ huhu~~ habes kredit aku~~ TT__TT~~ yang aku pelik nyeerrr aku tak makan lak malam tu~~ pelik betul~~=_="~~ pastu apa lagi~~ h0biku tidoo00 la~~ ZZZZzzzzzzzzzzzzzz~~hehe~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan