Jumaat, 18 Februari 2011

~~Tugasan First Aider 1(^_^) ~~

~~Sabtu~~
~~7.2o pagi - 2.oo petang~~










~~Di UITM~~
~~Salam~~ (^_^)~~ pagi tadi aku dikejo0tkan 0leh amir~~ sepato0tnyer aku kene bango0n pukul 7.oo sebab hari nie aku kena jadi first Airder untuk sukan b0la tampar pantai kat seksyen 19~~ haha~~ tido0 lambat la malam tadi sebab update bl0g~~ pastu aku pergi la mandi kat bilik mandi~~ dah mandi naik m0t0r dengan amir pergi seksyen 7 nak isi minyak~~ kat situ aku beli karipap 5 berharga rm 2~~ pastu aku dengan amir p0n lergi k0lej teratai~~ mase sampai budak-budak nyeer dah tak ade~~ aku periksa telefo0nku ade 4 miss call~~ aku tak dengar sebab aku silent kan~~ pastu aku dapat panggilan daripada shah~~ die kate kat pintu seksyen 2 lak~~ aku p0n pergi~~ sampai-sampai tak ade lagi~~ pastu aku puntelef0on shah~~ die kate kat depan pangsapuri ade kat perhentian bas~~ aku po0n pecut la~~ pastu kami p0on memulakan perjalanan kami ke seksyen 19~~ sume naek m0to0r~~ tiba-tiba lak zaharin b0leh masuk jalan lain~~ ado0y~~ aku tengo0k papan tanda tertulis seksyen 19 pukul 12~~ tetapi zaharin dengar cakap abbas~~ abbas kata ikut jalan kiri~~ (>_<)~~ adam dengan azwar jer tak masuk jalan tu~~ membazirkan minyakku~~ (>_<)~~ pastu kami p0n teruskan perjalanan kami~~ pastu kami pusing alek~~ jauh giler~~ perrhh~~ (>_<)~~ pastu kami p0on sudah sampai~~

~~Di Seksyen 19~~
~~kami p0n sampai~~ sampai-sampai kami dah tak taw nak wat apa~~ jujur~~ (=_=")~~ zaharin lak nak amik gambar~~ pastu amik gambar la~~ ape la budak-budak nie~~ pastu ade kakak sape entah tapi die pakai baju SAF~~ die tanye siape yang suruh kami datang~~ tu d0t yang uruskan~~ pastu shah dengan afiq cakap dengan pengurus kat situ~~ yang kami nie v0lunteer First Airder~~ ade kakak tu ley tanye First Airder tu ape~~ ad0oy~~ lawak lak~~ (^_^)~~ pastu kami po0n cam tak ade kerja~~ lepak-lepak jerw~~ amat memb0sankan~~(=_=)~~ tiba-tiba lak ade pemain perempuan tu cedera luka terbuka kat kaki kiri die sebab terpijak kaca semase tengah berlawan~~ kami p0on memulakan tugasan pertama kami~~ haha~~ pastu keadaan kembali n0rmal~~ semakin memb0sankan~~ tiade p0n kerje~~ pastu budak perempuan p0n alek walaupun dak lelaki tak bagi tetapi mereka d0t dan iera tetap berdegil nak balek~~ pastu mereka alek~~ (=_=)~~ dah lame tu kami dak lelaki jer yang tinggal aku, zaharin, amir, shah, azwar, adam, afiq dapat makanan percuma~~ pastu kami p0n s0lat sebab da masuk azan z0h0r~~ selepas permainan tamat kami p0n alek~~ (^_^)~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan