Rabu, 13 April 2011

~~Orientering di seluruh segenap UITM (^_^)~~

~~Salam ditaipkan~~
~~Awal Pagi~~
~~Kedai Makan sebelah Kolam Renang~~
~~kelas diadakan di kedai makan sebelah k0lam renang~~ kami berkumpul disitu~~ En.Hisyam beri sedikit penerangan~~ selepas itu kami p0n memulakan 0rientering kami~~ mule-mule aku pergi ke stadium UITM~~ aku nampak ade dua control marker kat tiang g0l~~ aku teng0k ade yang satu tu salah n0mb0r nyer~~ aku amek yang bet0l lar~~ lepas tu aku pergi ke gelanggang futsal~~ kat tengah-tengah gelanggang futsal~~ dah dapat aku pergi ke unit kenderaan~~ pening gak nak cari nyer~~ lepas tu aku pergi ke pusat kesihatan~~ kat situ aku kena tangkap dengan En.Hisyam sebab bercakap dengan arif~~ ado0y~~ =_="~~ aku da cuak da~~ kant0i lak~~ hahaha~~ lepas tu aku da malas da nak main~~ abang tu pulak kate masa nak kat habes dah~~ lepas tu aku balik lar ke k0lam renang~~ sampai-sampai jer kat situ aku teng0k aizat dan izzudin patah alek dari jauh~~ ehhh...~~~ aku da pelik dah~~ =_="~~ kata habes pukul 1o.3o~~ pastu abang tu kate habes lambat lagi~~ jadi aku p0n patah alek lar~~ aku pergi ke pusat CTU~~ kat situ aku b0ley lak sesat~~ pelik gile sesat kat UITM~~ nak cari parking m0t0r p0n tak jumpe~~ ado0y~~ =_="~~ tak jumpe c0ntr0l marker~~ aku pergi ke dewan annex~~ kat tempat parking kereta~~ senang lak jumpe~~ lepas tu aku pergi ke canselor k0t name nyer~~ panjat atas bukit~~ dah dapat kat mane entah aku p0n tak tau nak taip~~ lepas tu aku pergi ke tangki air~~ dapat gak yang bet0l sebab ade dua~~ satu kat p0k0k satu lagi kat pintu pagar~~ dan terakhir sekali aku pergi ke fakulti~~ kat fakulti aku tak jumpe contr0l marker lak~~ jumpe yang tipu punyer~~ aku cari mane lar yang bet0l punyer nie~~ pusing 2 kali lak~~ tak jumpe gak~~ da penat~~ pergi alek lar~~ sampai-sampai jer aku terkej0t asal sume budak-budak da sampai~~ aku yang last~~ =_="~~ bier bet0l~~ hahaha~~ akhir sekali aku dapat n0mb0r terakhir~~ mase aku 0rientering 1 jam 37 minit~~ markah 75~~ memang banyak bende lagi yang aku kena baiki diri aku nie lagi~~ 0k lar sampai disini saje~~ Final EXAM p0n da dekat~~~ mase untuk study~~ BYE~~ (^_^)~~












Tiada ulasan:

Catat Ulasan