Sabtu, 7 Mei 2011

Aku berjaya dapat Br0nze Medal ^_^

Assalamualaaikum



ser0n0k r swimming... ^_^ aku telah berjaya dapat br0nze medal taw... WAHAHAHAHA ^_^ Gembira nyer aku... pe tu br0nze medal k0rang bertanye ??? tu adalah lesen utk jadi life guard taw... br0nze medal nie laku kt MALAYSIA jerw...

aku ley jadi life guard... Wow... aku mcm x percye jerw r...hehe :P akhirnyer penat lelah aku selama ini berhasil gak ^_^ bukan aku jer yg amek... ade g yg amek...

LELAKI ---> aq, nazrul, husin, radzi, qusyairi, zaharin, abbas, izzudin, sahar, azhar, amir, alif, telor, fareed dan adlie tapi adlie amek laen sebab die da ade br0nze medal

PEREMPUAN ---> raudah dan iya

ade gak dak2 part 4 dan 5... tapi x kenal... setakat lepak2 jerw r... Latihan base2 tiap2 hari jumaat jerw... Latihan HARDCORE punyer bermula pade hari selasa hingga ke jumaat... sabtu lak adalah TEST... =_=" mase latihan xdek risau sgt... tpi mase TEST cuak gile aku taw... X_x WAHAHAHAHAHA ^_^
test nyer ade 5 :
1.r0pe thr0wing ( 3 minit ) --> 2 minit 38 saat aku wat
2.baling tali --> bawah satu minit
3.chest cross
4.d0uble rescue
5.chinto

alhamdulillah... sume lepas... ^_^












tapi ade s0rang jer mamat tu x lepas... pastu die cab0t... kami kena bayar RM 23... kalo mamat tu xde kena bayar RM 16... sebab fakulti tanggung 30 0rg jerw... kalo de lebih tanggung same2 r ~~ tapi mamat tu cab0t lak... HAMPEH bet0l r... =_=" pape p0n nk ucapkan time kasih kt en.azhan... sebab bagi peluang kat kami ^_^ petang tu lak ade kami balajar CPR dan BANDAGE...




pastu alek r... ^_^
terus tid0 sebab keletihan yang amat terlampau sangat-sangat... ZZZzzzzz
da update bl0g pe g alek ke RUMAH r... :D
da lame x alek rumah nie... windu rumahku... ^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan