Sabtu, 2 April 2011

~~ M0tiVasi diRi peManking keJAYAAN~~

~~ assalamualaikum ~~












~~ Di bilik K0LEJ PERINDU 3220 ~~
~~Mataku amat-amat mengant0k~~ ZZZzzzZZZzzzZZ ~~
~~ tetapi aku dapat dikejutkan 0leh syazwan~~ dengan mata yang malas nak buka aku pergi mandi~~ selesai mandi aku kemas-kemas diri~~ aku berjalan kaki pergi ke Dewan Agung Tuanku Canselor bersame-same rakan-rakanku~~ aku duduk hampir di barisan hadapan~~ hahaha~~ ni kali pertame aku duduk di barisan hadapan~~ aku teng0k 0rang sikit jer yang datang~~ kebanyakan nyeer budak sp0rtrec yang datang~~ s0k0ng fakulti sendiri lar kan~~ aku p0n lepak-lepak dengan dak-dak nyer~~ lepak dengan wani, dayang, wan, azam sabree, radzi dan lain-lain~~ setiap s0rang daripade kami diberi beg~~ dalam beg tu ada r0ti jaggung, air s0ya, pensel, buku kecik, dan buku kecik tentang maklumat pr0gram~~ memang bertuah lar aku datang ke majlis ilmu ini~~ banyak inf0-inf0 yang b0leh aku dapat daripada majlis ilmu ini~~ Banyak maklumat-maklumat dan juga kisah-kisah yang menarik daripada tiap-tiap t0k0h2 sukan negara kita nie yang b0leh dijadikan pengajaran yang berguna~~
~~ tetamu2 undangan ~~
~~ Safiq Bin Rahim adalah Kapten Pasukan B0la Sepak Kebangsaan~~
~~ Anuar Bin Manan adalah Pelumba Basikal Pr0fessi0nal Malaysia~~
~~ Nurul Fatiha Abd Hamid adalah atlet gimnastik artistik~~
~~ Fatin Norfatehah Mat Salleh adalah Atlet Pemanah Negara~~
~~ En.Hafizal Hamad adalah Pengulas Sukan RTM~~
~~Tuan Haji Aziz Zakaria adalah Pegawai Psikologi Sukan ISN dan Pensyarah FSR~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan