Sabtu, 1 Oktober 2011

KaRniVaL SukAN TrAdiSioNaL FSR.. :D

Assalamuaalaikum.. peristiwa ini berlaku pade ari Jumaat tarikh 16...

Waktu Petang..
lepas habes kelas pade petang tu.. aku terus balek k0lej PERINDU.. mas0k bilik aku P1.. terus s0lat asar dan tukar baju sukan.. lepas tu aku pergi ke padang PERINDU.. kat situ aku teng0k banyak senior2 aku datang terutama sekali dak degree sp0rt management.. sebab di0rang yang uruskan aktiviti nie.. lepas tu aku gi ke bilik nazrul kat PERINDU 3.. die yang ajak dak2 nyer turun.. die lak yang lambat.. ado0y.. =_=" .. aku gi die tengah s0lat lak.. tunggu die habes s0lat.. pastu gerak alek ke padang PERINDU.. aku dengan nazrul duduk dulu kat bawah khemah kami.. lepak2 dulu nak wat ape.. lepas tu ain dengan jannah datang.. bawak barang2 nyer.. dak2 laki lain p0n datang.. ade lar t0l0ng2 sikit.. pasang2 ape2 yang b0leh.. pastu kami p0n alek..

Malam...
nazrul dengan aku gi alek untuk pasang kain2 0ren yang abah aku bagi.. kat sane aku dengan nazrul tak tau nak wat ape lar.. kami duduk dulu kat situ.. kami pikir nak wat pe.. 0tak kami p0n blurr.. dak kelas 1 baru datang kt khemah diorang.. dak part 4 datang lak tiba2 dalam sekelip mata jerw dak part 4 lagi p0wer.. mase petang tu tak p0wer lak.. kosong jerw.... tibe2 lak malam tu di0rang punyer khemah nampak gempak!!! adoy.. haha.. untung lar dioang... dah lewat malam.... aku dengan nazrul pon bedal jer lar ape yang boleh buat... hentam jerw.... guna kreativiti kami sendiri.... dah siap.. kemas2... bla dari situ... esok nak bangon awal lak... adoy.. =_="

SABTU
dengan muke ketat nyeer.. aku terpakse bang0n awal.. =_= malas gile lar..giler pon tak malas... ape aku taip nie.... dah mandi.. gerak ke khemah.. kat padang perindu... ade persembahan lar... tentang permainan tradisional... pastu ade silat lak... huhu... dah habes pastu bermula lar permainan nyeerr....
tgok lah gambar2 yang telah diambik untuk wat kenangan...




 

















Tiada ulasan:

Catat Ulasan