Sabtu, 1 Oktober 2011

KaLi PerTamA gi DinNeR...

Assalamualaikum.. da lame tak update blog nie.. huhu.. 0key.. cite aku kali nie.. Kali PerTamA gi DinNeR.. haha.. um0 19 thn baru gi Dinner.. haha.. kat sek0lah aku mane ade Dinner kan.. sek0lah baru lak.. :D

WaT kaLi PerTame Kali aKu gi Dinner tau.. huhu.. Tema die Arabian Nite.. mule kul 8.00 mlm.. ari Khamis.. kat Dewan Seri Budiman..


Sebel0m gi Dinner tu kena beli baju dulu kan.. aKu beli baju tu kat Pasar JAWA.. kat daerah KLANG lar... baru lepas gi rumah 0rang kahwin lak.. Ibu dan Ayah aku dengan adikku yang kecik menemani aku beli baju jubah dengan k0piah baru.. adik aku lagi satu aku lak duduk dalam kereta bersama nenek aku.. kami gi pasar jawa untuk beli baju jubah dengan k0piah.. haha.. pasal nak gi Dinner jerw k0t.. haha.. nanti jubah dengan k0piah tu aku bagi abah aku lak yang pakai.. :P

Sebelom ari khamis..
Di Kelas.. Kami dapat tau bahawa setiap kelas budak2 dipl0me kena wat persembahan masing2.. aku p0n bagi lar idea kat radzi dengan jannah.. tapi ade dak yang tak setuju dengan idea aku.. haha.. aku tak kisah sangat p0n kalo tak terime idea aku tu..:)



Khamis lak...
Waktu PAGI..
haha.. dah sampai ari khamis p0n kami tak dapat persetujuan nak wat persembahan ape gi.. adooy.. mane lar kerjasame kami yer.. ade lar kecewa sikit sebab aku nak kelas aku berjaya wat aktiviti.. macam aktiviti2 sebelom nie..tapi ape ley wat kan.. dah naseb badan..

MALAM
aKu kemaskan diri aku.. pakai baju jubah hijau baru dengan k0piah baru.. ^_^ sebelom tu aku ade teng0k dak2 part 4.. perrhh.. punyer hebat baju2 jubah di0rang.. aku teng0k dah macam 0rang arab lar.. haha.. paling STYLE lar.. dah tu aKu gi s0wang2 jer.. naek m0t0r aku yang tercinte.. ^_^ dah sampai parking m0t0r aku.. naek dengan dak2 kelas aku.. pastu daftar kat meja pendaftaran lak.. fuyoo00.. awek2 cun giler lar.. haha.. asal lar di0rang ley nampak cun lak.. selalu nyer tak cun lak.. haha.. mase nie k0t nak cari j0d0h.. :P dah daftar aku p0n mas0k dewan.. duk kat satu meja.. lapar giler mase tu.. nak tunggu Dekan lagi.. ado0y.. =_=" naseb baek ade buah kurma.. habes aku makan.. selepas beberapa minit.. dekan p0n datang.. pastu mule lar majlis.. kelakar gile mase intr0 nyer.. h0h0h0.. pastu ape2 lar acare nyer.. pastu mase persembahan.. kami tak wat ape2 lansung.. takde wakil dari part 3.. tu jer.. pastu lain2 lar.. pastu habes.. lepas habes alek.. TAMAT.. p/s makanan sedap.. RM 8 kena bayar utk dinner nie.. :D



Tiada ulasan:

Catat Ulasan